Loading...

اخبار

استقبال بی سابقه از گلکسی نوت 7 سامسونگ

نوشته شده در : 2016/08/10 - 12:51
براساس گزارش تازه ای که در روزنامه هرالد کره جنوبی منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ رکوردهای پیشین در زمینه پیش خرید گوشی های سری گلکسی سامسونگ در این کشور را شکسته است.

تنها طی دو روز نخست آغاز پیش سفارش گلکسی نوت 7، بیش از دویست هزار سفارش برای خرید آن از سوی شهروندان کره ای به ثبت رسیده است. این در حالی است که گلکسی اس 7 سامسونگ توانسته بود در دو روز نخست آغاز ثبت سفارش، صد هزار مشتری را جذب خود کند.


با نگاهی به مشخصات این گوشی، به سادگی می توان دلیل استقبال چشمگیر مردم از آن را متوجه شد: صفحه نمایشی خمیده، پردازنده ای قدرتمند، قلم هوشمند پیشرفته و اسکنر عنبیه چشم. البته نقش تبلیغات سامسونگ برای فروش این گوشی نیز قابل توجه است.


به گزارش روزنامه هرالد کره، سامسونگ مشوق های جالبی را هم همراه با این گوشی به فروش می رساند. جدا از یک مچ بند Gear Fit 2 رایگان که در برخی کشورهای دیگر نیز ارائه می شود، این شرکت در بازار کره جنوبی طرح هایی برای تعویض صفحه نمایش گوشی در صورت خراب شدن آن با 50 درصد تخفیف و همچنین ارائه کارت اعتباری نود دلاری برای خرید از طریق سیستم سامسونگ Pay را نیز در دست اجرا دارد.


این شرکت همچنین 2800 نقطه در کره جنوبی را به محل هایی برای نمایش این گوشی تبدیل کرده که مردم می توانند از نزدیک کار با آن را تجربه کنند. تعداد این اماکن برای گوشی گلکسی اس 7 معادل با 2000 مورد بود.


گلکسی نوت 7 سامسونگ در کره جنوبی با قیمت 895 دلار به فروش می رسد و قرار است با همین قیمت در بازار آمریکا نیز عرضه شود.

 

برچسب ها : گلکسی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!